Złoty Laur Klienta 2024 w kategorii Dystrybutorzy z segmentu HoReCa dla Transgourmet Foodservice i Selgros Horeca, Złoty Laur Klienta dla marki własnej Topseller w kategorii „Jakość w najlepszej cenie”, Gwiazda Jakości Obsługi 2024 dla Selgros oraz tytuł Solidny Pracodawca Roku dla firmy Transgourmet Polska. 2024 rok przyniósł masę wyróżnień dla Transgourmet Polska i marek należących do firmy!
Uznanie klientów to bezcenna rzecz dla każdego przedsiębiorstwa, a najlepszym tego wyrazem są między innymi nagrody przez nich przyznawane. Laur Klienta to jeden z najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju, który ma wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 20 lat plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. W każdej z 300 kategorii wyłaniana jest grupa laureatów, którzy w zależności od wyników sondażu otrzymają złote, srebrne lub brązowe godło Laur Klienta.
W tym roku, po raz kolejny, oferta produktowa i usługowa Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa zwyciężyła w sondażu i została wyróżniona Złotym Laurem Klienta. Firma na co dzień obsługuje tysiące Klientów, którzy reprezentują każdy typ biznesu gastronomicznego, od restauracji, hoteli, bistra i fast foody po punkty zbiorowego żywienia, takie jak stołówki, firmy cateringowe czy szpitale. Starannie dobrane, profesjonalnie spakowane artykuły są dostarczane własnym, nowoczesnym transportem w jednej dostawie zawsze na czas. Klienci są pełni uznania dla indywidualnego podejścia oraz wsparcia, na które mogą liczyć ze strony Doradców Klienta - to ułatwia prowadzenie biznesu, nawet w trudnych warunkach rynkowych.
Marka Topseller, która cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów Selgros, zyskała uznanie konsumentów i już po raz drugi została uhonorowana Złotym Laurem Klienta w kategorii produktów, które charakteryzują się najlepszą ceną w danej kategorii. Przyznana nagroda to motywacja do dalszego rozwoju marki, w której portfolio znajduje się już ponad 170 artykułów, a liczba ta stale się powiększa.
Selgros od lat odpowiada na potrzeby rynku i jest blisko swoich klientów. Doceniają oni firmę za wszechstronność i szerokość asortymentu. Ofertę wyróżnia wysoka jakość mięsa z własnego rozbioru, świeżych owoców i warzyw pochodzących zarówno od lokalnych dostawców, jak i sprowadzanych z różnych regionów świata oraz świeżych ryb i owoców morza. Klienci znajdą szeroki wybór produktów bio, a także artykułów przemysłowych potrzebnych do prowadzenia niemal każdego biznesu. Ważnym wydarzeniem w historii firmy było otwarcie w marcu 2024 r. już 20. hali sprzedaży w Polsce. W budowie obiektu w Lubinie zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań. Wszystkie te aspkety zaowocowały wyróżnieniem marki Selgros tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi 2024.
- Każda nagroda przyznana przez naszych Klientów to powód do dumy. To dla nas potwierdzenie zaufania i docenianie naszych wysiłków w zapewnieniu szerokiej oferty asortymentowej i wysokich standardów obsługi. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę naszych działań.
Mówi Cezary Furmanowicz, Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet Foodservice i Selgros.
Firma odnosi sukcesy nie tylko na polu biznesowym, ale również w zakresie działań HR. Solidny Pracodawca Roku to ogólnopolski program, którego celem jest wyłonienie najlepszych pracodawców w Polsce, szczególnie tych, którzy w swojej działalności promują najciekawsze rozwiązania, benefity, a także dbają o bezpieczeństwo i rozwój swoich pracowników. Transgourmet Polska obok zapewniania przyjaznego środowiska pracy stawia na podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Zatrudnienie znajdą zarówno osoby wkraczające w życie zawodowe, jak i te z dużym doświadczeniem. Jasne zasady zatrudnienia sprawiają, że Transgourmet Polska to bezpieczne i stabilne miejsce pracy, w którym zobowiązania z ogłoszeń i rozmów rekrutacyjnych są dotrzymywane.