Transgourmet oraz Selgros Cash & Carry po raz kolejny wspierają wydarzenia aktywizujące branżę gastronomiczną. W Trójmieście ruszyła pierwsza edycja Festiwalu Celebracje & Degustacje a już 26 października, w Krakowie odbędzie się kolejna konferencja MADE For Restaurant.
Nadrzędnym celem Festiwalu Celebracje & Degustacje jest przypomnienie o społecznej, integracyjnej roli stołu. To symbol dialogu, radości i doświadczeń smakowych, które po wielomiesięcznym okresie obostrzeń spowodowanych pandemią, przeżywamy intensywniej niż do tej pory. Emocji, które towarzyszą wizycie w restauracji, nie da zastąpić innym doświadczeniem, dlatego FOR Solutions i portal MojStolik.pl wraz z najlepszymi lokalami w Polsce oraz partnerami strategicznymi, w tym Transgourmet i Selgros, podejmują inicjatywę mającą wesprzeć miejską gastronomię po trudnych miesiącach lockdownu.
- Zdajemy sobie sprawę z tego, ile wyzwań pojawiło się przed restauratorami i jak ważne jest zapełnienie lokali gośćmi. Dlatego wspieramy akcję Celebracje & Degustacje, bo istotne jest dla nas przypomnienie jak wyjątkowym doświadczeniem potrafi być wizyta w restauracji. Nieustannie dbamy o to, aby goście mogli cieszyć się z wyśmienitych dań, przygotowanych z produktów wysokiej jakości dostarczanych przez naszą Firmę.
Mówi Marcin Dera, Dyrektor Sprzedaży ds. Gastronomii Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.
Restauracje biorące udział w festiwalu w Trójmieście.
Pierwsza edycja Festiwalu wystartowała w Trójmieście 11 października i potrwa do końca miesiąca. Z kolei w lutym 2022 festiwal kulinarny odbywać się będzie w Krakowie i w Warszawie. Goście będą mieli do wyboru menu degustacyjne w wersji wegetariańskiej lub klasycznej, na które będzie się składać przystawka, danie główne, deser oraz niespodzianki – deska serów, wino czy ryby i owoce morze dostarczone przez Selgros. Każde z dań ze specjalnej festiwalowej karty zostało przetestowane i zarekomendowane przez znanego krytyka kulinarnego Macieja Nowaka.
Oprócz partnerstwa strategicznego festiwalu Transgourmet i Selgros bezpośrednio wspierają restauracje biorące udział w projekcie. Firma przekazała każdej restauracji bony o wartości 1400 zł do wykorzystania w Selgros oraz udzieliła specjalnego rabatu na cały miesiąc w którym festiwal się odbywa. Co najważniejsze, 5% dochodu z każdej kolacji zostanie przeznaczone na wsparcie Polskiej Akcji Humanitarnej. Festiwalowe kolacje są dostępne na stronie wydarzenia.mojstolik.pl
Kolejna konferencja Made FOR Restaurant już wkrótce
Transgourmet oraz Selgros Cash & Carry są również partnerem strategicznym konferencji MADE FOR Restaurant 2021, która zbierze najważniejszych przedstawicieli branży 26 października w Krakowie. Wydarzenie zostanie podzielone na część naukową, biznesową i kulinarną. Uczestnicy będą mogli pogłębić swoją wiedzę na temat zrównoważonych kierunków rozwoju gastronomii i wynikających z nich realnych korzyści, a także z zakresu efektywniejszego zarządzania zespołem czy ograniczenia marnotrawienia żywności. Zostaną również zaprezentowane praktyki i pierwsze kroki dla Restauracji Przyszłości wypracowane przez przedstawicieli branży.
Ponadto na scenie stanie dziesięciu najbardziej walecznych, przedsiębiorczych i pomysłowych w biznesie restauratorów. Opowiedzą o swoich doświadczeniach z ostatnich miesięcy, a spośród nich zostanie wybrany TOP KREATOR, który otrzyma stypendium biznesowe oraz bony o wartości 2000 zł do wykorzystania w halach Selgros.
Dla właścicieli i pracowników restauracji udział w konferencji jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji, konferencja odbędzie w formie hybrydowej i będzie również transmitowana online.