Blisko 200 wystawców z 19 krajów, tysiące odwiedzających, a przede wszystkim rozmowy, pokazy i możliwość wymiany doświadczeń. Zakończyły się Międzynarodowe Targi EuroGastro, które odbyły się w dniach 1-3 września, w Ptak Warsaw Expo, w Nadarzynie. Podczas wydarzenia Transgourmet i Selgros Cash & Carry zaprezentowały szeroką ofertę produktów i usług skierowanych do wszystkich grup klientów gastronomicznych oraz działania podejmowane przez Instytut Kulinarny Transgourmet.
– Cieszymy się bardzo, że mogliśmy osobiście i w szerszym gronie spotkać się z naszymi Klientami i Partnerami. Podczas targów Eurogastro pokazaliśmy jak szeroki i wszechstronny jest nasz asortyment produktów dla profesjonalnej gastronomii, w tym marek własnych Transgourmet Premium, Quality, Economy i Topseller. Pokazy kulinarne kucharzy z Instytutu Kulinarnego cieszyły sporym zainteresowaniem odwiedzających, gdzie mogli na żywo obserwować zastosowanie produktów convenience czy wysokiej jakości ryb i owoców morza. Podsumowaliśmy również działania wspierające branżę gastronomiczną, które prowadziliśmy w trakcie trwania obostrzeń.
Cezary Furmanowicz, Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.
– W trakcie pandemii kluczowe było dla nas zapewnienie ciągłości i najwyższej jakości dostaw, zgodnie z wytycznymi GIS, dla Klientów, którzy kontynuowali działalność. Następnie analizując sytuację na rynku i przewidując długofalowe konsekwencje wprowadzonych ograniczeń, rozpoczęliśmy prace nad przygotowaniem planu, który pozwolił minimalizować negatywne skutki pandemii COVID-19 w branży HoReCa i stopniowo przywracać stabilność finansową naszym Klientom i Partnerom. Rozmowy przeprowadzone podczas EuroGastro pokazały, że nasze aktywności okazały się realną pomocą, co niezmiernie nas cieszy i pozwala z optymizmem patrzyć na kolejne miesiące.
Mówi Marcin Dera, Dyrektor Sprzedaży ds. Gastronomii.
- Kondycja branży gastronomicznej poprawia się, sierpień to już kolejny pełny miesiąc praktycznie bez ograniczeń. Mocno widoczny jest pozytywny „boom” na branżę gastronomiczną, co pokazuje, że byliśmy niezwykle spragnieni spotkań w restauracjach, kawiarniach czy podróżowania. Ma to również odzwierciedlenie w wynikach Transgourmet jako kluczowego Dystrybutora dla profesjonalnej gastronomii i punktów zbiorowego żywienia. Odnotowujemy wzrosty sprzedaży zarówno do roku 2020, jak i również do roku 2019, co szczególnie cieszy.
Mówi Zenon Badyra, Dyrektor Sprzedaży Transgourmet Foodservice.