Branża HoReCa stoi obecnie przed wieloma wyzwaniami. Jednak posiadanie partnera biznesowego, który inicjuje działania realnie wspierające gastronomów pozwala na stabilne prowadzenie lokalu. Najbliższa edycja Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro, które odbędą się w dniach 1-3 września, w Ptak Warsaw Expo, w Nadarzynie, będzie okazją do bezpośrednich rozmów i wymiany doświadczeń nabytych w ostatnim czasie. Na swoim stoisku Transgourmet i Selgros Cash & Carry zaprezentują szeroką ofertę produktów i usług skierowanych do wszystkich grup klientów gastronomicznych oraz działania podejmowane przez Instytut Kulinarny Transgourmet. Przedstawiciele firmy podsumują akcje zrealizowane w pandemii, a także podzielą się analizą obecnej sytuacji w branży gastronomicznej i prognozami na najbliższe miesiące.
- Tworzenie środowiska wzajemnie się wspierającego, otwartego na wymianę doświadczeń to obopólna korzyść. Programy Restart i Restart 2.0 były realnym wsparciem naszych Klientów. Dzisiaj chcemy podzielić się analizami i wnioskami z pierwszych miesięcy wznowienia działalności branży oraz spróbować odpowiedzieć na pytanie co czeka nas w przyszłości.
Marcin Dera, Dyrektor Sprzedaży ds. Gastronomii Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.
– Bardzo cieszymy się, że w końcu będziemy mieli możliwość spotkania się z naszymi Klientami i Partnerami! Targi EuroGastro to okazja do podzielenia się wiedzą i doświadczeniem, które nabyliśmy podczas trwania ograniczeń w działalności branży gastronomicznej. Dynamicznie dostosowaliśmy się do zmieniających się warunków, przechodząc w tryb bezpłatnych szkoleń on-line, które powstały w ścisłej współpracy z ekspertami Akademii Leona Koźmińskiego. Tematykę wykładów przygotowaliśmy mając na uwadze bieżące problemy naszych klientów, którzy nierzadko byli zmuszeni do zmiany swojego modelu biznesowego
Bartosz Peter, Ekspert Instytutu Kulinarnego Transgourmet i Kapitan Reprezentacji Narodowej Kucharzy Polski.