Transgourmet i Selgros Cash & Carry inaugurują program RESTART 2.0, który jest rozwinięciem pakietu wsparcia dla restauratorów uruchomionego w 2020 roku. W ten sposób marki intensyfikują swoje działania mające na celu pomoc branży gastronomicznej. RESTART 2.0 obejmuje, m.in.: szeroką ofertę rabatową dopasowaną do indywidualnych potrzeb każdego biznesu, wsparcie marketingowe oraz merytoryczne, a także praktyczne szkolenia. Pierwsze w tym roku szkolenie organizowane w Instytucie Kulinarnym Transgourmet wspólnie z Akademią Leona Koźmińskiego zostało udostępnione za darmo na kanale YouTube Instytutu Kulinarnego Transgourmet i jest poświęcone pracy z food costem oraz możliwościom wykorzystania potencjału zamówień na wynos i wirtualnych restauracji.
- W trudnej sytuacji, w jakiej znalazła się branża gastronomiczna, czujemy się odpowiedzialni za biznesy naszych Klientów. Wierzymy, że wsparcie i pełna zrozumienia współpraca na partnerskich zasadach będą miały wpływ na ożywienie rynku HoReCa. W odpowiedzi na potrzeby branży przygotowaliśmy program RESTART 2.0, którego zeszłoroczna edycja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem. RESTART 2.0 jest uszyty na miarę aktualnych potrzeb przedsiębiorców z branży HoReCa i obejmuje wszechstronne wsparcie począwszy od pakietu rabatów, po działania marketingowe czy wsparcie merytoryczne.
Komentuje Marcin Dera, Dyrektor Sprzedaży ds. Gastronomii Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.
- Cała branża HoReCa z dnia na dzień zatrzymała się stając przed ogromnym wyzwaniem przetrwania w czasie pandemii. Rozporządzenia covidowe nie dały restauratorom zbyt wielu możliwości ograniczając działalność do sprzedaży na wynos, co sprawiło iż wszyscy zaczęli podejmować próby zdobycia jak największej części tego rynku. Wykorzystanie nowych technologii oraz optymalizacja kosztów, jakie daje wirtualna restauracja jest jednym ze sposób na przetrwanie i rozwój biznesu gastronomicznego.
Mówi Stanisław Magdij, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego.