Jak zmieniła się branża gastronomiczna podczas pandemii? Kto dziś jest liderem rynku gastronomicznego? Jak skutecznie komunikować się z gośćmi i realizować zamówienia w ramach systemu na wynos? To tylko niektóre zagadnienia, jakie pojawią się podczas zaplanowanej na 20 kwietnia konferencji on-line MADE FOR Restaurant. Partnerami strategicznymi wydarzenia są Transgourmet Foodservice i Selgros Cash & Carry. Marki od wielu miesięcy aktywnie wspierają branżę HoReCa i podejmują działania mające na celu pomoc restauratorom.
Ostatni rok był dla właścicieli lokali gastronomicznych niezwykle trudny. Brak możliwości pełnego funkcjonowania i konieczność przestawienia się na serwowanie posiłków wyłącznie na wynos, to wyzwania, z którymi restauratorzy zmagają się od dłuższego czasu i zapewne jeszcze będą się zmagać. Wiele lokali zniknęło z gastronomicznej mapy Polski, inne walczą o przetrwanie, ale są także takie, które zmieniły model biznesowy i dzięki temu stały się nowymi liderami branży. O tym wszystkim opowiedzą prelegenci podczas konferencji, która odbędzie się on-line 20 kwietnia. Na przykładach przedstawią trendy, nowe rozwiązania oraz konkretne pomysły na to, jak poradzić sobie w tym trudnym czasie, jakim dla właścicieli restauracji jest pandemia.
Transgourmet i Selgros są partnerami strategicznymi wydarzenia. Partnerstwo merytoryczne nad konferencją objął Instytut Kulinarny Transgourmet, a Andrzej Drus, Manager Instytutu Kulinarnego udzieli komentarza eksperckiego podczas trwania panelu. To kolejna podjęta w ostatnich miesiącach inicjatywa marek, której celem jest wsparcie dla branży HoReCa.
Wszystkie podejmowane przez nas działania mają jeden cel – wesprzeć branżę gastronomiczną. Wiemy, że dziś restauratorzy, firmy zajmujące się żywieniem zbiorowym oraz dostawcy cateringów są w trudnej sytuacji. Potrzebna jest więc solidarność oraz konkretne rozwiązania, które sprawią, że wszystkie te podmioty przetrwają ten trudny czas i wrócą do pełnego funkcjonowania, gdy pandemia się skończy.
Cezary Furmanowicz, Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.
Oprócz zaangażowania w kolejną już konferencję Transgourmet i Selgros wspierają swoich klientów oferując szereg akcji i inicjatyw mających na celu pomoc restauratorom. Firma oferuje im nie tylko szeroką gamę produktów wysokiej jakości, ale także zrozumienie, dobre relacje i nowy pakiet pomocy, który obejmuje szeroką ofertę rabatową dopasowaną do indywidualnych potrzeb każdego biznesu. Klienci mogą też liczyć na wsparcie marketingowe oraz merytoryczne. Działanie te to m.in.: bezpłatne szkolenia w formule on-line, stworzone wspólnie z ekspertami Instytutu Kulinarnego Transgourmet i Akademii Leona Koźmińskiego czy kontynuacja cyklu wywiadów z właścicielami biznesów gastronomicznych, które publikowane są w prasie branżowej oraz promowane w kanałach społecznościowych marki.
Ponadto przed świętami Bożego Narodzenia i Wielkanocą we wszystkich halach Selgros w Polsce firma udostępniła restauracjom i firmom cateringowym powierzchnię handlową, dzięki czemu mogli oni sprzedawać swoje dania czy przetwory i przyjmować zamówienia na catering świąteczny. Oferta kilkudziesięciu innych restauracji działających na wynos oraz kody rabatowe na diety pudełkowe firm cateringowych, zaopatrujących się w Transgourmet Foodservice została zaprezentowana w specjalnej ulotce dołączonej do gazetki Selgros, która trafiła do ponad 600 000 odbiorców. Przez cały czas restauratorzy mogą też liczyć na konsultacje dotyczące zmiany menu, food cost czy niemarnowania żywności.
![hacienda_poznan_HI14.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/15658/assets/293689/large-0e0a1163f4279e3c76afafc063580247.jpg)
Firma kontynuując współpracę z MADE FOR Restaurant udowadnia, że jest stabilnym partnerem dla branży. Dzięki m.in. partnerstwu strategicznemu Transgourmet i Selgros udział w konferencji, która odbędzie się online 20 kwietnia jest bezpłatny. Warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsze zarejestrowanie się.
Szczegóły można znaleźć tutaj: