Jesteśmy Transgourmet Polska. Przedsiębiorstwem należącego do Grupy Transgourmet, drugiego co do wielkości przedstawiciela na rynku hurtowym handlu z odbiorem własnym i dostawą w Europie.
W Polsce posiadamy dwie marki handlowe: Selgros Cash & Carry oraz Transgourmet.
Nasze marki handlowe

Transgourmet Foodservice to marka zaopatrująca gastronomię, HoReCa oraz punkty zbiorowego żywienia za pomocą własnej floty ciężarówek. Nowoczesne Centrum Logistyczno-Magazynowe w Ożarowie Mazowieckim i sieć magazynów Cross-Dock pozwala nam realizować dostawy nawet 6 razy w tygodniu, a dzięki nowoczesnej flocie samochodów dostawczych przystosowanych do transportu produktów suchych, świeżych czy mrożonych – jedną profesjonalną dostawą, zawsze na czas.

Selgros Cash & Carry rozpoczął swoją działalność w roku 1997, jest to ogólnopolska sieć 19 samoobsługowych hal handlowych, w których zatrudniamy ponad 4000 Pracowników. Najwyższa jakość i świeżość oferowanych produktów to elementy, które wyróżniają firmę na polskim rynku. Selgros jest profesjonalnym partnerem dla klientów. Odpowiadając na indywidualne potrzeby osób prowadzących działalność gospodarczą oraz klientów z branży HoReCa, Selgros Cash & Carry umożliwia pełne zaopatrzenie pod jednym dachem. W naszych halach można spotkać właścicieli i pracowników przede wszystkich mniejszych i średnich placówek handlowych, kiosków, restauracji i punktów gastronomicznych, hoteli, zakładów produkcyjnych oraz instytucji państwowych. Oferujemy odbiór własny lub bezpośredni dowóz do klienta gastronomicznego. Obsługujemy także klientów indywidualnych. W ofercie posiadamy ponad 40 tysięcy artykułów spożywczych i przemysłowych, co stanowi dziś jeden z najszerszych asortymentów dostępnych na rynku.
Należymy do Grupy Coop
Grupa Transgourmet stanowi część szwajcarskiej grupy Coop z siedzibą w Bazylei. Grupa Coop działa nie tylko w handlu hurtowym, ale również w segmencie handlu detalicznego oraz produkcji.

Transgourmet w Europie
Grupa Transgourmet, to drugie co do wielkości przedsiębiorstwo na rynku hurtowym handlu z odbiorem własnym i dostawą w Europie. Działa obecnie na siedmiu rynkach: Szwajcaria, Francja, Niemcy, Austria, Polska, Rumunia oraz Hiszpania.
Gastronomia w roli głównej
Naszym głównym celem jest osiągnięcie pozycji lidera w Polsce w dostawach do gastronomii i zbiorowego żywienia. Wszelkie podejmowane działania, nowe projekty i rozwiązania mają na uwadze osiągnięcie wyznaczonego celu. W naszej ofercie posiadamy szeroki wybór produktów ze wszystkich kategorii, które całkowicie zaspokajają potrzeby rynku gastronomicznego.
Na szczególną uwagę zasługuje szeroki wybór następujących kategorii:
- świeżego mięsa - w halach Cash & Carry przygotowywanego na miejscu,
- ryb i owoców morza - dostarczanych z Niemiec dzięki współpracy z Frische Paradies oraz Transgourmet Seafood,
- produkty naszej Marki Własnej Premium, Quality, Economy i TOPSELLER są odpowiedzią na potrzeby gastronomii.

Działamy zgodnie z filozofią wszystko pod jednym dachem dla wygody naszych Klientów. Nasz serwis jest gwarantem najwyższych standardów na każdym etapie współpracy. Nasi Klienci doceniają współpracę z wyznaczonym doradcą, pracownikiem infolinii oraz kierowcą. Bierzemy również udział w największych imprezach gastronomicznych.
Instytut Kulinarny Transgourmet
W otwartym w 2018 roku Instytucie Kulinarnym Transgourmet, prężnie działającym w Piasecznie pod Warszawą, regularnie odbywają się szkolenia dla klientów Transgourmet Foodservice oraz HoReCa Selgros Cash & Carry. Eksperci przekazują praktyczne informacje dotyczące najnowszych technik i trendów kulinarnych. Instytut Kulinarny wyposażony jest w najnowszy sprzęt kuchenny, nowoczesne stanowiska do szkoleń baristycznych, barmańskich i oferuje bogaty program szkoleń kulinarnych oraz sommelierskich.
To tutaj Kadra Narodowa Kucharzy Polski Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni trenuje do Kulinarnego Pucharu Świata, a z jego możliwości korzystają także polscy reprezentanci konkursu kulinarnego Les Chefs en Or, organizowanego przez Transgourmet Francja. W tym inspirującym miejscu profesjonaliści z branży gastronomicznej prowadzą też warsztaty dla pracowników, którzy pod ich okiem zdobywają kulinarną wiedzę i wzmacniają swoje kompetencje zawodowe.
Marki własne symbolem naszej wszechstronności
W odpowiadaniu na potrzeby zróżnicowanych grup klientów i zapewnianiu im zawsze świeżych, wysokiej jakości produktów dużą rolę odgrywa wszechstronny asortyment. Marki własne Transgourmet: Premium,Quality, Economy i TOPSELLER powstały w odpowiedzi na różnorodne potrzeby gastronomii. Transgourmet Premium to oferta dla smakoszy, którzy poszukują wyjątkowej jakości i unikatowych składników. Produkty z linii Quality zaspokoją niemal wszystkie wymagania profesjonalnych kuchni, restauracji czy hoteli i adresowane są do klientów ceniących jakość. Transgourmet Economy to jakość w rozsądnej cenie, a oferowane produkty tworzą solidne podstawy każdej kuchni. W asortymencie Transgourmet Economy oprócz artykułów spożywczych znajdują się także produkty przemysłowe, takie jak sztućce czy nakrycia stołu. Marka TOPSELLER to podstawowe produkty w najniższej cenie, dostępne także w opakowaniach XXL, idealne dla miejsc zbiorowego żywienia czy stołówek, dla których dobra oferta cenowa ma największe znaczenie.
My ludzie robimy różnicę
Transgourmet Polska to organizacja, w której dbamy nie tylko o zaufanie i zadowolenie ponad 1,5 miliona stałych Klientów, ale przede wszystkim naszych pracowników, którzy są siłą firmy i pełnią ważną rolę w procesie jej rozwoju.

Zaangażowanie i ciężka praca są kluczem do sukcesu Transgourmet Polska, który w lipcu 2021 roku obchodził 24-lecie obecności na polskim rynku. Jubileusz ten jest dowodem aktywnego uczestnictwa pracowników w rozwoju firmy i podkreśla, że to my, ludzie robimy różnicę, a zaangażowanie jest źródłem satysfakcji z realizowanych przez nas celów.
Zrównoważony rozwój
Nasza firma przykłada wielką wagę do działań z obszaru zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu. Świadczą o tym najlepiej szeroko zakrojone działania, oparte na trzech filarach:
- odpowiedzialności za jakość produktów;
- efektywnym wykorzystaniu zasobów i ochronie środowiska;
- dobrych praktykach pracodawcy i społecznym zaangażowaniu.

Wspieramy przedsiębiorczość, ale też dbamy o ograniczanie negatywnego wpływu na ekosystem. Przykładem są rozwiązania ekologiczne, które zastosowaliśmy w hali Selgros Cash & Carry w Piasecznie, m.in. zieleń ekstensywnana dachu, odzysk energii z chłodnictwa do ogrzewania obiektu oraz energooszczędne oświetlenie LED. W nowej hali w Siedlcach zainstalowana i uruchomiona została stacja ładowania samochodów elektrycznych.
Nagrody i wyróżnienia

„Laur Klienta” to największy projekt w Polsce, który wyróżnia firmy odznaczające się najwyższą jakością, innowacyjnością i szczególnym zaufaniem Klientów. W procesie konkursu brana jest pod uwagę wybitna pozycja produktów lub usług na polskim rynku oraz ich innowacyjny charakter, a także elementy przewagi konkurencyjnej i skuteczność kampanii wizerunkowo-marketingowych.
Laureaci „Gwiazdy Jakości Obsługi” to firmy o najwyższym poziomie obsługi i organizacji, reprezentujące w biznesie takie wartości jak solidność i zaufanie. Konsumenci oceniają przeszło 45 000 firm z 200 branż. Selgros znalazł się w gronie najwyżej ocenionych. Organizatorem konkursu jest miesięcznik Hurt & Detal - jedno z najbardziej znaczących na rynku prasy branżowej, ogólnopolskie pismo FMCG. Pierwsza edycja konkursu odbyła się w maju 2011 roku.
„Solidny Pracodawca Roku” to ogólnopolski konkurs, którego celem jest wyłonienie i promocja najlepszych pracodawców w Polsce. Komisja Konkursowa przy wyborze najlepszych firm ocenia m.in. warunki pracy (przestrzeganie przepisów BHP i prawa pracy), terminowość wypłat, warunki socjalne, możliwość realizowania ścieżki kariery i awansu, politykę rozwoju pracowników, opinie zewnętrzne i wewnętrzne (m.in. PIP, Urzędy Pracy, władze lokalne, organizacje biznesowe) oraz dynamikę zatrudnienia na przestrzeni ostatnich lat.