Jesteśmy Transgourmet Polska. Przedsiębiorstwem należącego do Grupy Transgourmet, drugiego co do wielkości przedstawiciela na rynku hurtowym handlu z odbiorem własnym i dostawą w Europie.
W Polsce posiadamy dwie marki handlowe: Selgros Cash & Carry oraz Transgourmet.
Nasze marki handlowe

Transgourmet Foodservice to marka zaopatrująca gastronomię, HoReCa oraz punkty zbiorowego żywienia za pomocą własnej floty ciężarówek. Nowoczesne Centrum Logistyczno-Magazynowe w Ożarowie Mazowieckim i sieć magazynów Cross-Dock pozwala nam realizować dostawy nawet 6 razy w tygodniu, a dzięki nowoczesnej flocie samochodów dostawczych przystosowanych do transportu produktów suchych, świeżych czy mrożonych – jedną profesjonalną dostawą, zawsze na czas.

Selgros Cash & Carry rozpoczął swoją działalność w roku 1997, jest to ogólnopolska sieć 19 samoobsługowych hal handlowych, w których zatrudniamy ponad 4000 Pracowników. Najwyższa jakość i świeżość oferowanych produktów to elementy, które wyróżniają firmę na polskim rynku. Selgros jest profesjonalnym partnerem dla klientów. Odpowiadając na indywidualne potrzeby osób prowadzących działalność gospodarczą oraz klientów z branży HoReCa, Selgros Cash & Carry umożliwia pełne zaopatrzenie pod jednym dachem. W naszych halach można spotkać właścicieli i pracowników przede wszystkich mniejszych i średnich placówek handlowych, kiosków, restauracji i punktów gastronomicznych, hoteli, zakładów produkcyjnych oraz instytucji państwowych. Oferujemy odbiór własny lub bezpośredni dowóz do klienta gastronomicznego. Obsługujemy także klientów indywidualnych.
Należymy do Grupy Coop
Grupa Transgourmet stanowi część szwajcarskiej grupy Coop z siedzibą w Bazylei. Grupa Coop działa nie tylko w handlu hurtowym, ale również w segmencie handlu detalicznego oraz produkcji.

Transgourmet w Europie
Grupa Transgourmet, to drugie co do wielkości przedsiębiorstwo na rynku hurtowym handlu z odbiorem własnym i dostawą w Europie. Działa obecnie na siedmiu rynkach: Szwajcaria, Francja, Niemcy, Austria, Polska, Rumunia oraz Hiszpania.
Gastronomia w roli głównej
Naszym głównym celem jest osiągnięcie pozycji lidera w Polsce w dostawach do gastronomii i zbiorowego żywienia. Wszelkie podejmowane działania, nowe projekty i rozwiązania mają na uwadze osiągnięcie wyznaczonego celu. W naszej ofercie posiadamy szeroki wybór produktów ze wszystkich kategorii, które całkowicie zaspokajają potrzeby rynku gastronomicznego.
Na szczególną uwagę zasługuje szeroki wybór następujących kategorii:
- świeżego mięsa - w halach Cash & Carry przygotowywanego na miejscu,
- ryb i owoców morza - dostarczanych z Niemiec dzięki współpracy z Frische Paradies oraz Transgourmet Seafood,
- produkty naszej Marki Własnej Premium, Quality, Economy i TOPSELLER są odpowiedzią na potrzeby gastronomii.

Działamy zgodnie z filozofią wszystko pod jednym dachem dla wygody naszych Klientów. Nasz serwis jest gwarantem najwyższych standardów na każdym etapie współpracy. Nasi Klienci doceniają współpracę z wyznaczonym doradcą, pracownikiem infolinii oraz kierowcą. Bierzemy również udział w największych imprezach gastronomicznych.
Instytut Kulinarny Transgourmet
W otwartym w 2018 roku Instytucie Kulinarnym Transgourmet, prężnie działającym w Piasecznie pod Warszawą, regularnie odbywają się szkolenia dla klientów Transgourmet Foodservice oraz HoReCa Selgros Cash & Carry. Eksperci przekazują praktyczne informacje dotyczące najnowszych technik i trendów kulinarnych. Instytut Kulinarny wyposażony jest w najnowszy sprzęt kuchenny, nowoczesne stanowiska do szkoleń baristycznych, barmańskich i oferuje bogaty program szkoleń kulinarnych oraz sommelierskich.
To tutaj Kadra Narodowa Kucharzy Polski Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni trenuje do Kulinarnego Pucharu Świata, a z jego możliwości korzystają także polscy reprezentanci konkursu kulinarnego Les Chefs en Or, organizowanego przez Transgourmet Francja. W tym inspirującym miejscu profesjonaliści z branży gastronomicznej prowadzą też warsztaty dla pracowników, którzy pod ich okiem zdobywają kulinarną wiedzę i wzmacniają swoje kompetencje zawodowe.
Marki własne symbolem naszej wszechstronności
W odpowiadaniu na potrzeby zróżnicowanych grup klientów i zapewnianiu im zawsze świeżych, wysokiej jakości produktów dużą rolę odgrywa wszechstronny asortyment. Marki własne Transgourmet: Premium,Quality, Economy i Topseller powstały w odpowiedzi na różnorodne potrzeby gastronomii. Transgourmet Premium to oferta dla smakoszy, którzy poszukują wyjątkowej jakości i unikatowych składników. Produkty z linii Quality zaspokoją niemal wszystkie wymagania profesjonalnych kuchni, restauracji czy hoteli i adresowane są do klientów ceniących jakość. Transgourmet Economy to jakość w rozsądnej cenie, a oferowane produkty tworzą solidne podstawy każdej kuchni. W asortymencie Transgourmet Economy oprócz artykułów spożywczych znajdują się także produkty przemysłowe, takie jak sztućce czy nakrycia stołu. Marka Topseller to podstawowe produkty w najniższej cenie, dostępne także w opakowaniach XXL, idealne dla miejsc zbiorowego żywienia czy stołówek, dla których dobra oferta cenowa ma największe znaczenie.
My ludzie robimy różnicę
Transgourmet Polska to organizacja, w której dbamy nie tylko o zaufanie i zadowolenie ponad 1,5 miliona stałych Klientów, ale przede wszystkim naszych pracowników, którzy są siłą firmy i pełnią ważną rolę w procesie jej rozwoju.

Zaangażowanie i ciężka praca są kluczem do sukcesu Transgourmet Polska, który w lipcu 2021 roku obchodził 24-lecie obecności na polskim rynku. Jubileusz ten jest dowodem aktywnego uczestnictwa pracowników w rozwoju firmy i podkreśla, że to my, ludzie robimy różnicę, a zaangażowanie jest źródłem satysfakcji z realizowanych przez nas celów.
Zrównoważony rozwój
Nasza firma przykłada wielką wagę do działań z obszaru zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu. Świadczą o tym najlepiej szeroko zakrojone działania, oparte na trzech filarach:
- odpowiedzialności za jakość produktów;
- efektywnym wykorzystaniu zasobów i ochronie środowiska;
- dobrych praktykach pracodawcy i społecznym zaangażowaniu.

Wspieramy przedsiębiorczość, ale też dbamy o ograniczanie negatywnego wpływu na ekosystem. Przykładem są rozwiązania ekologiczne, które zastosowaliśmy w hali Selgros Cash & Carry w Piasecznie, m.in. zieleń ekstensywnana dachu, odzysk energii z chłodnictwa do ogrzewania obiektu oraz energooszczędne oświetlenie LED. W nowej hali w Siedlcach zainstalowana i uruchomiona została stacja ładowania samochodów elektrycznych.
Nagrody i wyróżnienia
„Laur Klienta” to największy projekt w Polsce, który wyróżnia firmy odznaczające się najwyższą jakością, innowacyjnością i szczególnym zaufaniem Klientów. W procesie konkursu brana jest pod uwagę wybitna pozycja produktów lub usług na polskim rynku oraz ich innowacyjny charakter, a także elementy przewagi konkurencyjnej i skuteczność kampanii wizerunkowo-marketingowych.
Laureaci „Gwiazdy Jakości Obsługi” to firmy o najwyższym poziomie obsługi i organizacji, reprezentujące w biznesie takie wartości jak solidność i zaufanie. Konsumenci oceniają przeszło 45 000 firm z 200 branż. Selgros znalazł się w gronie najwyżej ocenionych. Organizatorem konkursu jest miesięcznik Hurt & Detal - jedno z najbardziej znaczących na rynku prasy branżowej, ogólnopolskie pismo FMCG. Pierwsza edycja konkursu odbyła się w maju 2011 roku.
„Solidny Pracodawca Roku” to ogólnopolski konkurs, którego celem jest wyłonienie i promocja najlepszych pracodawców w Polsce. Komisja Konkursowa przy wyborze najlepszych firm ocenia m.in. warunki pracy (przestrzeganie przepisów BHP i prawa pracy), terminowość wypłat, warunki socjalne, możliwość realizowania ścieżki kariery i awansu, politykę rozwoju pracowników, opinie zewnętrzne i wewnętrzne (m.in. PIP, Urzędy Pracy, władze lokalne, organizacje biznesowe) oraz dynamikę zatrudnienia na przestrzeni ostatnich lat.